søndag den 20. juli 2008

Jeg arbejder 45-50 timer pr- uge, går ture, laver håndarbejde og læser og alligevel har jeg timer tilovers i døgnet. Jeg skal ikke passe hus og have, ikke besøge mine børn og hverken skælde ud eller føre dybsindige samtaler med mine børn. Jeg skriver heller ikke referater af politiske møder, eller bager rævekager af nogen form.
Jeg har meldt mig i den lokale Røde Kors genbrugsbutik som frivillig og opfordret nattevagten på mit arbejde, som udover sit job, også er fisker sammen med sin mand, til at tage mig med som hjælper på havet.

1 kommentar:

kirsten sagde ...

Hej Susanne
Tak for sidst,vi har hentet en håndfuld valnødder.
Det ser ud som om at der er ved at komme fart på dit Grønlandske eventyr godt for dig.
Her nede tror vi at regnen vil holde en pause så vi tager chancen og tager på camping.
Hilsen Claus og Kirsten