søndag den 10. august 2008

Jeg kommer ikke til at bo sammen med Mogens Lykketoft alligevel. Jeg skal med institutionen på koloni til Slette strand fra den 13. aug. til den 27 aug. Men jeg hilste på Frank Aaen igår, så må det vel også være godt.
Jeg havde ellers sammen med min vandrerhjemsbestyrerinde glædet mig til politikerbesøget, hun har også været opsillet og er politisk engageret. Hendes mand er lidt godmodigt utilfreds med mig, fordi hun altid er på vandrerhjemmet, når jeg har fri. Vi er faldet vældigt i hak og plaprer løs.

Jeg har friweekend efter at have arbejdet i 14 dage og en enkelt nattevagt. Jeg var med højskolen på sejltur igår. Vi sejlede 100 sømil i en meget hurtig båd. Vi så mange former for is, og en pukkelhval, de er altså noget store sådan nogle hvaler, de må have et tykt fedtlag for at kunne holde varmen i det kolde vand. Man kan godt blive træt af at glo på isbjerge, jeg faldt i søvn på vejen hjem.

Ingen kommentarer: